Головна » Статті » Мої статті |
Додаток 11 ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНУ РАДУ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД УЧНІВ
Шкільна рада з профілактики правопорушень серед учнів створена за рішенням педагогічного колективу із числа педагогічних працівників, старшокласників, батьків і є складовою частиною системи шкільного самоврядування.
Мета і завдання ради:
1. Гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу, створення максимально сприятливих умов для співпраці педагогів, учнів та їхніх батьків як головної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці учнів. 2. Забезпечення координації діяльності усіх шкільних ланок, які забезпечують життєдіяльність учнівського колективу. 3. Підвищення ефективності виховної роботи з учнями, розвиток учнівського колективу, громадської активності, самостійності, відповідальності учнів за свої вчинки, профілактика негативних проявів та правопорушень серед учнів. 4. Формування в учнів навичок навичок правомірної поведінки.
Організація роботи ради
Шкільна рада з профілактики правопорушень серед учнівської молоді обирається у складі 7 осіб. Періодичність її засідань визичається загальним станом профілактичної роботи в школі, моральним кліматом у мікрорайоні школи та необхідністю проведення засідань, але не менше одного разу на чверть. Головою ради обирається, як правило, директор школи або його заступник з виховної роботи. Рада не підпорядкована комісії у справах неповнолітніх, але співпрацює з нею та іншими правоохоронними і громадськими організаціями в тісному взаємозв'язку. Функції ради Рада є суто профілактичним органом, що і визначає її основне завдання. Вона виконує такі функції: —діагностичну, яка реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з'ясування реального стану навчально-виховного процесу; —координуючу, яка зумовлює ефективність взаємозв'язків ради та суб'єктів зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім'я, ровесники, заклад культури, засоби масової інформації, мікрорайон та ін.); —творчу, яка дає право на вибір доцільних психолого-педагогічних впливів на школярів із урахуванням конкретних умов і особистостей; —проективну, яка полягає у виробленні нових ефективних форм і методів реагування на очікувану і реальну ситуацію з відхиленнями у поведінці або з порушеннями морально-правових норм; —оцінювально-узагальнюючу, яка забезпечує вибір адекватної системи роботи ради на основі аналізу і оцінки наявного стану; —просвітницьку, яка реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань з права, психології, соціології, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень; —прогностичну, яка полягає-у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів із відхиленнями у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм. У діяльності ради використовуються різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи. Рада співпрацює з батьками, правоохоронними органами, медичними закладами, органами місцевого самоврядування, службою в справах дітей та іншими державними громадськими організаціям | |
Переглядів: 1279 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |